Радно време и начин рада Општинске управе општине Медвеђа током ванредног стања

Штампа

-

Општинска управа општине Медвеђа током ванредног стања због сузбијања ширења вируса Covid-19, затворила је јавне шалтере у складу са Закључком Владе Републике  Србије 05 број: 53-2561/2020 од 16.марта 2020.године.

Комуникацију, односно рад са странкама, Општинска управа општине Медвеђа усмерава на коришћење телефона и електронске управе, односно електронске поште.

Због реализације ове мере, док је на снази Одлука о ванредном стању, Општинска управа омогућава странкама, које имају потребе за подношењем писмена или поступање пред органом управе или ради давања других информација из надлежности Општине, да претходно са надлежним одељењем остваре контакт телефоном и договоре се о начину поступања од 8 до 13 часова сваки радни дан, , на следећи начин путем: 

     - поште: Општинска управа општине Медвеђа, Краља Милана 48 16240 Медвеђа,

    - e-mail:  Ова адреса ел. поште заштићена је од спам напада, треба омогућити ЈаваСкрипт да бисте је видели   

    - телефоном на број: 016/891-138

Поднесци грађана у писаном облику ће се преузимати у рад и када нису поднети на прописаним обрасцима.